وبلاگ پل‌وینو بخش روند فناوری و کسب و کار

وبلاگ پل‌وینو
8 مرداد 1401 0 1

3 کریپتو برتر برای سرمایه گذاری در سال 2022

همانطور که می‌دانیم ارزهای دیجیتال جدید در بازار به دنبال حل مشکلات پیش روی بیت کوین هستند. بسیاری از این ارزهای دیجیتال جدید توسط شبکه‌های امن‌تری پشتیبانی می‌شوند که گزینه بهتری برای سرمایه‌گذاری می‌باشند. در مقاله زیر به 3 نوع از بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه‌گذاری در سال 2022 اشاره و بررسی کرده‌ایم.



همانطور که می‌دانیم در دهه گذشته بازار ارزهای دیجیتال و تکنولوژی  به شدت رشد و پیشرفت های چشمگیری نیز کرده و اکنون بیش از 10000 انواع سکه دیجیتال در اختیار افراد استفاده کننده می‌باشد. که این تعداد ارز دیجیتال  سرمایه گذاران را برای انتخاب بهترین سرمایه گذاری دچار سردرگمی می‌کند.

ارزهای دیجیتال جدید در بازار به دنبال حل مشکلات پیش‌روی بیت کوین هستند. بسیاری از این ارزهای دیجیتال جدید توسط شبکه های امن تری پشتیبانی می‌شوند که گزینه بهتری برای سرمایه‌گذاری می‌باشند.

در زیر 3 نوع از بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری در سال 2022 مورد بررسی قرار داده‌ایم.


1- آوالانچ

یکی از بهترین ارزهای دیجیتال، ارز آوالانچ برای سرمایه گذاری می‌باشد. آوالانچ (Avalanche) یک شبکه بلاکچینی متن باز و یکی از مقیاس پذیرترین پروژه‌ها در فضای بلاکچین، می‌باشد. آوالانچ به صورت کامل از ابزار توسعه اتریوم (Ethereum development toolkit) پشتیبانی می‌کند و توکن مورد استفاده در آن، ارز دیجیتال آواکس (AVAX) نام دارد.

ارزدیجیتال آوالانچ، یک پروتکل اجماع نوآورانه با هدف رفع مشکلات مقیاس‌پذیری، یکپارچه‌سازی قراردادهای هوشمند و ایجاد امنیت می‌باشد؛ و به دنبال ارائه مقیاس‌پذیری به توسعه‌دهندگان مالی غیر متمرکز Decentralized finance (DeFi) است. این شبکه سرعت تراکنش‌های بالا، کارمزدهای پایین دارد و همین باعث توجه بیشتر در خصوص توکن آواکس شده است.

مطمئناً آوالانچ، بخشی از آینده بلاکچین و وب 3 خواهد بود. از آنجایی که به تازگی 230 میلیون دلار از فروش توکن اصلی خود، به دست آورده است.


2- پولکادات

ارز دیجیتال پولکادات (Polkadot)، مانند بسیاری از ارزهای دیجیتال بعد از بیت کوین، می‌توان از طریق صرافی‌هایی مانند کوین‌بیس و یک پرتکل غیرمتمرکز خرید و فروش کرد. پولکادات با ایجاد شبکه‌ای واحد از بلاکچین‌های هدفمند و یکپارچه، می‌تواند مشکلات تعامل پذیری در ارزهای دیجیتال و همچنین مقیاس‌پذیری مانند پرهزینه بودن و کندبودن تراکنش‌ها را از بلاکچین اصلی رفع کند. از آنجایی که بلاکچین‌ها نمی‌توانند با سایر بلاکچین ها ارتباط برقرار کنند، پولکادات با برقراری این ارتباط، انتقال اطلاعات را ساده‌تر کرده و توانایی ساخت برنامه ها و سرویس های قدرتمند را ایجاد کرده است.

یکی از هدف‌های اصلی و مهم توکن پولکادات (DOT)، این است که این توکن یک توکن حاکمیتی می‌باشد که به دارندگان در آینده این اجازه را می‌دهد که در شرط‌بندی از آن استفاده شود و این روشی است که شبکه پولکادات تراکنش ها را تأیید می‌کند و DOT جدید صادر می‌کند و این توکن را می‌توان در صرافی‌هایی مانند کوین‌بیس به عنوان بخشی از استراتژی سرمایه‌گذاری خرید یا فروخت.

یکی از دلایلی که پولکادات به اوج خود رسید، انتشار حراج پاراچین  (Parachain) می‌باشد. این حراج در نوامبر 2021 آغاز و انتظار می‌رود که تا مارس 2022 ادامه داشته باشد. پاراچین مخفف عبارت زنجیره های موازی (Parallelized Chains) می‌باشد که از طریق شبکه پولکادات، بلاکچین‌های تک زنجیره‌ای را به صورت موازی به اجرا در می‌آورد، و توسط اکوسیستم پولکادات پشتیبانی می‌شوند.

پروژه‌هایی که می‌خواهند این پاراچین‌ها را ایمن کنند: باید از طریق مزایده شرکت کنند، که این امر تقاضا برای توکن‌های DOT را افزایش داده‌ است. درحالی‌ که این فرآیند در چندماه آینده به پایان می‌رسد، تقاضا برای توکن‌های DOT به‌دلیل استفاده رو‌به‌رشد از شبکه همچنان بالا خواهد بود. 


3- سکه بایننس

بعد از 2 ارزدیجیتال گفته شده، یکی دیگر از ارزهای دیجیتال را، بایننس کوین را می‌توان نام برد. همانطور که می‌دانیم بایننس در حال حاضر دومین و بزرگترین صرافی ارزهای رمزنگاری شده در جهان می‌باشد که با حدود 6 میلیارد دلار دارایی در یک دوره متوسط هفت روزه معامله می‌شود.

بایننس همچنین رمز ارز خود را با نام BNB معامله و استفاده می‌کند. از زمان ICO، ارزش این BNB با رشد صرافی افزایش نیز داشته است. BNB اکنون در بین 30 ارز دیجیتال برتر جهان از نظر ارزش بازار قرار دارد. مجموع عرضه به 200 میلیون BNB محدود شده و پس از آن دیگر سکه ایجاد نخواهد کرد.

بخش دیگری از این اکوسیستم، زنجیره هوشمند بلاکچینی آن می باشد. این شبکه بلاکچین به توسعه دهندگان DeFi اجازه افزایش ارزش توکن BNB را می دهد و به افزایش قیمت عمده نیز کمک می کند. این زنجیره هوشمند بایننس، سومین شبکه بزرگ بلاکچینی از نظر TVL می باشد.

عملکرد بایننس کوین در طول سال ها بی عیب و نقص بوده و توانسته این توکن را به سمت بالاترین رکورد صعود هدایت کند. این به پشتوانه قوی این اکوسیستم نسبت داده شده است. بایننس کوین با سرعت به 10 ارز دیجیتال برتر برای خرید در سال 2022 صعود کرد، پس از این که بسیاری از ارزهای دیگر در زنجیره BSC خود کول (piggyback) گرفتند.



منبع:

https://www.fintechnews.org/top-3-crypto-to-invest-in-2022/


نظر دهید

* نام شما
* ایمیل شما
* نظر شما
تمامی حقوق مربوط به طراحی و توسعه وب سایت محفوظ می باشد Polwinno.ir
X

جستجوی سریع محتوای تخصصی پل‌وینو


v