اخبار و رویدادها و فراخوان‌های بخش نوآوری

وبلاگ پل‌وینو
۲۹ بهمن ۱۳۹۹ 0

رونمایی از سامانه سامیار؛ کار مشترک بانک ملت و گروه فن آوران هوشمند بهسازان فردا

سامانه سامیار( اعتبار در معاملات) به عنوان کار مشترک بانک ملت و هلدینگ فن‌آوران هوشمند بهسازان فردا با حضور مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره این بانک به صورت رسمی، رونمایی شد.


به نقل از روابط عمومی بانک ملت، دکتر بیگدلی در این مراسم که در تاریخ ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ برگزار شد از همه دست‌اندرکاران طراحی و نهایی شدن این سامانه اعم از کارشناسان هلدینگ بهسازان فردا و همچنین بانکداری شرکتی و تجاری که موفق شدند صفر تا صد این پروژه را در داخل بانک طراحی و عملیاتی کنند قدردانی کرد.

مدیرعامل بانک ملت، این سامانه را نخستین گام در تأمین مالی زنجیره تأمین صنایع ذکر کرد و یادآور شد: پوشش معاملات فی‌ما‌بین و کاهش واسطه‌گری، همچنین پیاده‌سازی نظام بهره‌وری در اقتصاد از جمله مزایای این اقدام است که همه دست‌اندرکاران بخش صف و اجرا باید همراهی و همکاری لازم را در زمینه معرفی و فروش خدمات این سامانه به‌عنوان محصول جدید بانک، داشته باشند.
دکتر بیگدلی به مدیران بخش اجرای بانک ملت توصیه کرد که با بازاریابی مناسب، مشتریانی را که می‌توانند از این محصول به نحو بهینه استفاده کنند به بانکداری تجاری معرفی کنند تا نفع فروش این محصول عاید مشتریان و بانک شود.


رونمایی سامیار بهسازان فردا بانک ملت


بر اساس این  گزارش، سامانه اعتبار در معاملات که به اختصار سامیار نامیده می‌شود، براساس رویکردهای استراتژیک این بانک و با هدف تأمین مالی زنجیره‌های کسب‌و‌کاری، تسهیل ارتباط بین خریداران و فروشندگان، افزایش بهره‌وری تأمین مالی در زنجیره‌های تأمین، کاهش مخاطره تأمین مالی کسب‌و‌کارها و در نهایت حمایت از جهش تولید و تحقق اقتصاد مقاومتی طراحی و اجرایی شده است.
افزایش نرخ موثر تسهیلات، کاهش هزینه مطالبات مشکوک‌الوصول، افزایش فروش خدمات تأمین مالی، مدیریت تعهدات و چک‌ها، استفاده راحت از انواع ابزارهای مالی و هوشمندسازی مصارف، کاهش هزینه‌های تأمین مالی و  تسهیل تجارت کسب‌و‌کارها از جمله مزایای راه‌اندازی این سامانه است.


 

نظر دهید

* نام شما
* ایمیل شما
* نظر شما
تمامی حقوق مربوط به طراحی و توسعه وب سایت محفوظ می باشد Polwinno.ir
X

جستجوی سریع محتوای تخصصی پل‌وینو


v