وبلاگ پل‌وینو بخش هوش مصنوعی

وبلاگ پل‌وینو
۱ دی ۹۹ 0

چگونه هوش مصنوعی را در مقیاس گسترده برای تحول در تجربه مشتریان خدمات مالی به‌کار بگیریم؟

اکثر شرکت‌های فعال در حوزه بانکداری و بیمه، هدف اصلی خود از راه‌اندازی برنامه‌های هوش مصنوعی را بهبود تجربه مشتری عنوان می‌کنند.


مؤسسه خدمات مشاوره‌ای کپجمینای، در مقاله‌ای با عنوان «پول هوشمند؛ چگونه هوش مصنوعی را در مقیاس گسترده برای تحول در تجربه مشتریان خدمات مالی به‌کار بگیریم؟» که در ماه گذشته (نوامبر ۲۰۲۰) منتشر کرده است، گزارش می‌دهد که تقاضای مشتریان برای تعامل با مؤسسات مالی از بسترهای فراهم‌شده توسط هوش مصنوعی در طول ۳ سال گذشته رشد قابل‌ملاحظه‌ای داشته است. بانک‌ها و مؤسسات بیمه، با اولویت دادن به ارتقای تجربه مشتری و در پاسخ به این تقاضا، خدمات هوشمند خود را افزایش داده‌اند. این گزارش، هم منافع مالی به‌دست‌آمده برای این سازمان‌ها را به‌صورت شفاف و کمّی بیان می‌کند، و هم به چالش‌های فراروی افزایش مقیاس در ارائه این خدمات می‌پردازد. راهکارهای عملی برای غلبه بانک‌ها و شرکت‌های بیمه بر این چالش‌ها نیز توسط مؤسسه کپجمینای ارائه شده‌اند.

خلاصه‌ای از این گزارش را در دو بخش ارائه می‌دهیم. در بخش اول، بر چگونگی تأثیر هوش مصنوعی و یادگیری ماشین در بهبود تجربه مشتریان خدمات بانکی و بیمه‌ای تأکید می‌شود. بخش دوم بر چالش‌های مقیاس‌پذیری این خدمات و راهکارهای پیشنهادی برای غلبه بر این چالش‌ها متمرکز خواهد بود. 

 

عنوان گزارش: چگونه هوش مصنوعی را در مقیاس گسترده برای تحول در تجربه مشتریان خدمات مالی به‌کار بگیریم؟

تهیه‌کننده: سارا مؤمن، کارشناس گروه هوش مصنوعی مرکز نوآوری پل‌وینو

تاریخ انتشار :  آذر ۱۳۹۹ 

 

دریافت فایل خلاصه گزارش

دریافت فایل اصلی گزارش

 

گزارشهای مرتبط

۲۴ مورد کاربردی هوش مصنوعی در خدمات مالی (اینفوگرافی)


نظر دهید

* نام شما
* ایمیل شما
* نظر شما
تمامی حقوق مربوط به طراحی و توسعه وب سایت محفوظ می باشد Polwinno.ir
X

جستجوی سریع محتوای تخصصی پل‌وینو


v