وبلاگ پل‌وینو بخش کسب و کار مالی و بانکی

وبلاگ پل‌وینو
۲۵ آبان ۱۳۹۹ 0

چشم‌انداز فین‌تک

تحلیل حوزه‌‏های فین‏‌تک، نشان داده سه حوزه پرداخت، مدیریت ثروت و مولتی به دلیل بلوغ، مهیا بودن زیرساخت‌ها و استانداردهای مورد نیاز برای کشورهای درحال توسعه جذابیت دارند.


100 فینتک برتر گزارشی است که از سال 2014 با همکاری مشترکKPMG  H2 Ventures  و تهیه شده است. در این گزارش هر سال 50 بازیگر فین‌تک برتر و 50 فین‌تک جدید موفق معرفی می‌شوند.

مرکز نوآوری پل‌وینو با بررسی آماری گزارش‌های منتشر شده به این نتیجه رسیده که برخی از حوزه‌های فناوری مالی ارتباط مستقیمی با توسعه‌یافتگی کشورها از نظر به‌کارگیری فناوری مالی دارند که دلیل اصلی آن را می‌توان وابستگی بیشتر به زیرساختهای توسعه‌یافته بازیگران سنتی صنعت بانکداری و یا بلوغ قانون‌گذاری در این حوزه دانست. به این ترتیب می‌توان از حرکت بازیگران تازه‌وارد به سمت برخی از حوزه‌های فناوری مالی که نیازمند سطح بلوغ بیشتری است جلوگیری کرد و همچنین حوزه‌های مناسب توسعه زیرساختهای بانکی در آینده را مشخص نمود.

پل‌وینو سعی کرده است با ارائه گزارشی خلاصه از برخی تحلیلهای انجام شده لزوم توجه به این موضوع را نشان دهد و همچنین تا حدودی تحلیل دقیق‌تری از کسب و کار فناوری مالی ارائه نماید.


عنوان گزارش: چشم‌انداز فین‌تک

تهیه‌کننده: محمد حسین آقامحمدی، کارشناس تحلیل داده مرکز نوآوری پل‌وینو

تاریخ انتشار :  تابستان ۱۳۹۹ 



گزارشهای مرتبط

روندهای برتر مدیریت ثروت در سال 2020

روندهای صنعت بیمه در سال 2020

چشم‌انداز مدیریت سرمایه‌گذاری در سال 2020

کلان روندهای صنعت پرداخت




 

نظر دهید

* نام شما
* ایمیل شما
* نظر شما
تمامی حقوق مربوط به طراحی و توسعه وب سایت محفوظ می باشد Polwinno.ir
X

جستجوی سریع محتوای تخصصی پل‌وینو


v