اخبار و رویدادها و فراخوان‌های بخش رویداد

وبلاگ پل‌وینو
۲۰ مرداد ۱۳۹۹ 0

بازدید معاون محترم فناوری اطلاعات بانک ملت از پل‌وینو

نوآوری یک ضرورت اجتناب‌ناپذیر است. مرکز نوآوری پل‌وینو می‌تواند اثربخشی زیادی برای بانک ملت داشته باشد.


بازدید معاون محترم فناوری اطلاعات بانک ملت از مرکز نوآوری گروه بهسازان فردا (پل‌وینو) در تاریخ ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ با گردشی کوتاه در مرکز و آشنایی با همکاران آغاز شد. در نشستی که با حضور دکتر رشیدی، معاون فناوری اطلاعات بانک ملت؛ دکتر حکیم جوادی، مدیرعامل گروه فن‌آوران هوشمند بهسازان فردا؛ مهندس شالباف، رئیس مرکز نوآوری و جمعی از همکاران مرکز انجام شد سابقه شکل‌گیری مرکز، ماموریت، وظایف، حوزه‌های محوری و اهداف کلان سال ۹۹ مرکز تشریح شد. در همین راستا محورهای برنامه‌ای پل‌وینو و پروژه‌ها و فعالیت‌های هر محور با اشاره به وضعیت و دستاوردهای آن معرفی شد. توکنیزاسیون، مدیریت احراز و هوشمندسازی به‌عنوان شاخص‌ترین محورهای برنامه مرکز نوآوری مورد توجه قرار گرفت.

در ادامه رئیس مرکز نوآوری برخی  چالش‌های اجرایی در توسعه نوآوری در مجموعه بهسازان فردا  را عنوان کردند و توجه به رویکردهای آینده‌محور را امری ضروری دانستند.

دکتر رشیدی ابتدا ضمن ابراز خشنودی از فعالیت‌های مرکز نوآوری بیان داشتند این مرکز می‌تواند اثربخشی زیادی در بانک داشته باشد و دلیلی ندارد فعالیت‌های خود را محدود به حوزه فناوری اطلاعات کند. پل‌وینو می‌تواند در بسیاری از حوزه‌هایی که بانک درگیر آن است از جمله منابع انسانی و رفتار با مشتری طرح‌های نوآورانه‌ای پیشنهاد و اجرا نماید.  به‌عنوان نمونه در بررسی رفتار کارکنان از طریق هوش مصنوعی جای توسعه زیادی برای مرکز دیده می‌شود.

ایشان پیشنهاد نمودند در رابطه با معرفی و شناساندن مرکز نوآوری به واحدهای داخلی بانک تمرکز بیشتری صورت گیرد، از جمله بازدید هیئت عامل بانک در برنامه قرار گیرد. ایجاد باور و اعتماد به اینکه پل‌وینو می‌تواند برای سازمان خروجی داشته باشد مهم است. اولویت دادن و تمرکز روی نیازهای بانک رویکرد درستی است فقط کافی است برای ارائه خروجی‌های مطلوب وملموس شدن آن برای بانک، تعامل و اتصال مناسب با واحدهای مختلف بانک ایجاد شود. در چنین شرایطی بانک قطعا به داشتن چنین مرکزی افتخار خواهد کرد.

معاون فناوری اطلاعات بانک با بیان اینکه حوزه بانکداری دیجیتال یک متولی خاص ندارد اشاره کردند ما می‌توانیم در این حوزه تبدیل به یک برند شویم. آن گاه بانک مرکزی و سایر رگولاتورها از این مرکز استقبال خواهند کرد.

ایشان در جمع‌بندی صحبت‌های خود اشاره کردند آینده این مرکز به‌عنوان یک مرکز دانش، روشن و امیدوار‌کننده است.

مدیرعامل هلدینگ بهسازان فردا با تاکید بر اثربخش بودن دستاوردهای مرکز نوآوری اشاره کردند حوزه‌های رگ‌تک و احراز هویت از جمله فعالیت‌های شاخص مرکز نوآوری بوده و با توجه به حساسیت آن همچنان قابل توسعه و گسترش است. همچنین چت‌بات که چند ماهی است در حوزه فعالیت‌های پل‌وینو قرار گرفته نمای خوبی را برای بانک در جهت دیجیتالی شدن ایجاد خواهد کرد. دکتر حکیم جوادی پیشنهاد کردند با گذشت حدود ۲ سال از فعالیت‌های مرکز نوآوری بهسازان فردا، استراتژی جدید مرکز متناسب با نیازهای مطرح شده توسط آقای دکتر رشیدی و در جهت پوشش کل نیازهای بانک تدوین شود. ضمنا پیشنهاد معاون محترم علمی و فناوری ریاست جمهوری در راستای توسعه مرکز نوآوری به شتاب‌دهنده نیز قابل تأمل است.

مهندس شالباف در انتها با بیان اینکه نوآوری یک ضرورت اجتناب‌ناپذیر است و در تأیید مباحث فوق، اشاره کردند ارزیابی پتانسیل تقاضا و نیازشناسی رویکرد اصلی مرکز در توسعه نوآوری است از این رو تبدیل پل‌وینو به مرکز نوآوری بانک می‌تواند فرصت‌های بیشتری را برای تعامل مستقیم با بانک ایجاد نماید.



 

نظر دهید

* نام شما
* ایمیل شما
* نظر شما
تمامی حقوق مربوط به طراحی و توسعه وب سایت محفوظ می باشد Polwinno.ir
X

جستجوی سریع محتوای تخصصی پل‌وینو


v