اخبار و رویدادها و فراخوان‌های بخش رویداد

وبلاگ پل‌وینو
3 تیر 1399 0

گروه فن‌آوران هوشمند بهسازان فردا حامی طلایی پنجمین مسابقه ICT Challenge

مرکز نوآوری بهسازان فردا (پل‌وینو) به نمایندگی از گروه بهسازان فردا و شرکت‌های زیرمجموعه در پنجمین مسابقه چالش‌های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT Challenge) حضور فعال دارد.


رویدادهای ICT Challenge مجموعه مسابقاتی است که با هدف شناسایی افراد توانمند جویای کار و ورود این افراد به بازار کار در جهت حل چالشهای موجود در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات و تحت یک سری قوانین خاص برگزار میشود. چالشها طوری انتخاب میشوند که بعد از برگزاری رویداد موضوعی واقعی و مطرح در صنعت حل شده باشد و امکان جذب شرکتکنندگان برتر در صنعت فراهم شود. برگزارکنندگان اصلی این مسابقات دانشگاه صنعتی شریف، مرکز نوآوری فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه صنعتی شریف (ICTIC) و گروه مدیریت برگزاری رویداد و خدمات نمایشگاهی آریا راد شریف هستند.

این دوره از مسابقه با تمرکز بر زبانهای برنامهنویسی پرکاربرد و پرطرفدار PHP, Go Lang, Node.js, Python, .Net, Java برگزار میشود و طبق اهداف مسابقه، افراد شرکتکننده جهت اشتغال به بهسازان فردا معرفی خواهند شد. روال مسابقه به این صورت است که شرکتکنندگان در فرصت زمانی 10 ساعت در روز اول مسابقه، به حل چالشهای طرح شده میپردازند. در روز دوم تیمها با طراحان چالشها به بحث و گفتگو مینشینند. تیمهای برتر با توجه به نمره فنی مرحله اول و نمره ارائه حضوری مرحله دوم مشخص میشوند.

گروه بهسازان فردا که حمایت از استعدادهای کشور در حوزه فناوری اطلاعات بهویژه در صنعت مالی و بانکداری و با هدف تامین نیازهای IT بانک ملت را رسالت خود میداند در پنجمین مسابقه ICT Challenge در زمینههای زیر فعالیت دارد:

  • عضویت در کمیته ارتباط با صنعت (برای طرح مسائل مورد نظر مجموعه بهعنوان چالش اصلی مسابقه برنامهنویسی)
  • عضویت در کمیته علمی و داوری (جهت مشارکت در تعیین ملاک و معیارهای داوری و عضویت در تیم داوری اصلی مسابقات)
  • عضویت در تیم مشاورین (بهمنظور حضور کارشناسان فنی حامی در سالن برگزاری مسابقات جهت نظارت بر نحوه عملکرد تیمها در نقش مشاور)

مرکز نوآوری پلوینو در نظر دارد افراد و تیمهای مستعد را در طول برگزاری این مسابقه شناسایی کند و از آنها برای حضور در رویدادهای استعدادیابی سبکاد دعوت نماید.

پنجمین مسابقه چالشهای حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT Challenge) روزهای 12 و 13 تیر 1399 در محل صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری برگزار خواهد شد.

  

نظر دهید

* نام شما
* ایمیل شما
* نظر شما
تمامی حقوق مربوط به طراحی و توسعه وب سایت محفوظ می باشد Polwinno.ir
X

جستجوی سریع محتوای تخصصی پل‌وینو


v