اخبار و رویدادها و فراخوان‌های بخش رویداد

وبلاگ پل‌وینو
7 خرداد 1399 0

توسعه جامع‌ترین سوپرمارکت بانکی برای مشتریان شرکتی

تفاهم‌نامه توسعه جامع‌ترین سوپرمارکت بانکی برای مشتریان شرکتی بانک‌های مختلف میان شرکت مهندسی نرم‌افزار شقایق و شرکت فرابوم کسب‌وکار نوآوری باز در تاریخ 30 اردیبهشت 1399 منعقد شد.


شرکت مهندسی نرمافزار شقایق و شرکت فرابوم با انعقاد تفاهمنامهای در تاریخ 30 اردیبهشت 99 زمینههای همکاری خود را جهت توسعه سوپرمارکت بانکی جامع بانکداری برای مشتریان شرکتی بانک‌های مختلف آغاز کردند.

شرکت مهندسی نرمافزار شقایق با بیشترین تجربه در توسعه سامانههای مرتبط با مشتریان شرکتی بانک‌ها، محصولاتی از جمله محب (مدیریت حساب‌های بانکی) و نماچک (اولین سامانه وصول چک بهصورت غیر حضوری) را در سبد محصولات خود دارد.  شرکت فرابوم بهعنوان بزرگترین پلتفرم بانکداری باز کشور خدمات بیش از 20 بانک کشور را پوشش میدهد و امکان دسترسی به قریب به160 میلیون حساب بانکی را دارد.

سامانه سوپرمارکت بانکی در نیمه دوم سال جاری به مشتریان شرکتی بانک‌های مختلف قابل ارائه خواهد بود و خدمات متنوع بانکی از قبیل حساب و سپرده، انواع انتقال وجه و پرداخت، چک، تسهیلات و ضمانتنامه را از مبدأ بانک‌های مختلف در اختیار مشتریان شرکتی بانک‌ها قرار می‌دهد.

در نشست انعقاد تفاهم‌نامه که به میزبانی گروه فن‌آوران هوشمند بهسازان فردا برگزار شد، دکتر علی حکیم جوادی، مدیرعامل گروه بهسازان فردا، ضمن ابراز خرسندی و استقبال از همکاری دو شرکت، تجربه شقایق در شناخت انتظارات و نیازمندی‌های مشتریان شرکتی بانک‌ها و پتانسیل‌ها و امکانات فرابوم که نتیجه تعامل و همکاری با بیش‌از 20 بانک کشور است، را بستری ویژه برای همافزایی توانمندیهای دو شرکت قلمداد کرد.

 

تفاهم نامه سوپرمارکت بانکی شقایق و فرابوم


منبع خبر:

انعقاد تفاهم‌نامه توسعه جامع‌ترین سوپرمارکت بانکی برای مشتریان شرکتی

انعقاد تفاهم‌نامه توسعه سوپرمارکت بانکی برای مشتریان شرکتی


 

نظر دهید

* نام شما
* ایمیل شما
* نظر شما
تمامی حقوق مربوط به طراحی و توسعه وب سایت محفوظ می باشد Polwinno.ir
X

جستجوی سریع محتوای تخصصی پل‌وینو


v