وبلاگ پل‌وینو بخش روند فناوری و کسب و کار

وبلاگ پل‌وینو
6 خرداد 1399 0

چشم‌انداز مدیریت سرمایه‌گذاری در سال 2020

مدیران سرمایه‌گذاری برای رشد در سال 2020 بر مبنای بازار و محصول و با رویکرد باقی ماندن درفضای رقابتی، ایجاد کارایی عملیاتی و مدیریت ریسک مدل‌هایی را ارائه کرده‌اند.


مدیریت سرمایه یکی از مهمترین و تخصصیترین مباحث در حوزه معاملات تجاری و مرز بین موفقیت و شکست سرمایهگذاران و معامله‌گران دنیای تجارت است. بازده کل سرمایه‌گذاری عاملی بسیار مهم برای تعیین و مدیریت سبد سرمایه‌گذاری هر فرد است و این موضوع در بازار مشتریان خرد (حقیقی) منتج به حرکت آنها به‌سمت بازارهای جایگزین شده است. با توجه به این مسئله بسیاری از شرکت‌های سرمایه‌­گذاری، دیگر نمی‌توانند با مدل‌های اجرایی گذشته ادامه دهند و نیاز دارند برای ادامه رقابت، در مدل‌های ساختاری خود تحولاتی ایجاد کنند.

در گزارش سال 2020 دیلویت روند کلی 9 سال اخیر صنعت سرمایه‌گذاری و تغییرات مشهود این صنعت، رویکرد سرمایه‌گذاران و استراتژی‌های شرکت‌ها برای باقی ماندن درفضای رقابتی، ایجاد کارایی عملیاتی و مدیریت ریسک بررسی شده است. دیلویت در این گزارش بر مبنای بازار و محصول، مدل‌هایی را برای رشد بازار سرمایه و چارچوبی را در ارتباط با استراتژی مدیریت ریسک پیشنهاد کرده است.

در پایان بر مبنای تحلیلهای ارائه شده پیشبینی کرده که در سال 2020، رقابت برای رشد سودآور شدت میگیرد. همچنین نتیجه گرفته آن دسته از شرکت‌های مدیریت سرمایه‌گذاری در این مسیر پیشرو خواهند بود که استراتژی‌هایی را در راستای رفع محدودیت‌ها و عبور از آنها توسعه می‌دهند و به اجرا می‌گذارند.

خلاصهای از این گزارش توسط مرکز نوآوری پلوینو تنظیم شده است.


 عنوان گزارش: چشم‌انداز مدیریت سرمایه‌گذاری در سال 2020

تهیه‌کننده: پگاه ملکی، کارشناس مرکز نوآوری پل‌وینو

تاریخ انتشار :  اردیبهشت ۱۳۹۹ 


 


گزارشهای مرتبط

روندهای برتر بانکداری خرد در سال 2020

روندهای برتر مدیریت ثروت در سال 2020

روندهای صنعت بیمه در سال 2020
 
 

نظر دهید

* نام شما
* ایمیل شما
* نظر شما
تمامی حقوق مربوط به طراحی و توسعه وب سایت محفوظ می باشد Polwinno.ir
X

جستجوی سریع محتوای تخصصی پل‌وینو


v