وبلاگ پل‌وینو بخش روند فناوری و کسب و کار

وبلاگ پل‌وینو
30 دی 1398 0

نقش مشاوره در بانکداری سنتی و دیجیتال

در عصر انقلاب صنعتی چهارم با وقوع تحول دیجیتال و بانکداری دیجیتال، بانک‌های مطرح دنیا در پی آن هستند که امر مشاوره را به‌صورت اتوماتیک، حرفه‌ای و کارآمدتری با سهولت بیشتر و هزینه کمتر، به مشتریان خود ارائه دهند.


مسئله مشاوره یکی از ارکان بانکهای مطرح دنیا است و مزایای مهمی همچون تخصیص بهینه منابع بانکی، جلوگیری از اتلاف سرمایه، کاهش معوقات بانکی، کاهش ریسک اعتباری و خلق ارزشافزوده را در پی دارد. به اینترتیب میتوان انتظار داشت برنامهریزی و سرمایهگذاری در راستای اشاعه خدمات مشاوره، وضعیتی برد- برد را برای طرفین(بانک و مشتری) به ارمغان آورد. دومین گزارش پژوهشی در زمینه بانکداری شناختی توسط خانم نجمه نوذر۱ با عنوان نقش مشاوره در بانکداری سنتی و دیجیتال تدوین شده است.

در این نوشتار ابتدا به خدمات مشاوره در بانکداری سنتی پرداخته شده و سپس این خدمت در بانکداری شناختی و بانکداری باز بهعنوان زیر مجموعههایی از بانکداری دیجیتال مطرح شده است.



عنوان گزارش: نقش مشاوره در بانکداری سنتی و دیجیتال

تهیه‌کننده: نجمه نوذر

تاریخ انتشار :  دی ۱۳۹۸

 


 

1 دانشجوی دکتری مهارتی بانکداری دیجیتال دانشگاه تربیت مدرس و کارشناس طراحی شرکت بهسازان ملت


فایلهای مرتبط

گزارش اول: بررسی تمایزهای بانکداری ایران و جهان از نگاه خبرگان مقیم خارج از کشور با رویکرد ورود به دنیای بانکداری شناختی


  

نظر دهید

* نام شما
* ایمیل شما
* نظر شما
تمامی حقوق مربوط به طراحی و توسعه وب سایت محفوظ می باشد Polwinno.ir
X

جستجوی سریع محتوای تخصصی پل‌وینو


v