اخبار و رویدادها و فراخوان‌های بخش رویداد

وبلاگ پل‌وینو
28 آبان 1398 0

سومین جمع‌اندیشی محاسبات شناختی توسط مرکز نوآوری پل‌وینو برگزار می‌شود

مرکز نوآوری پل‌وینو در پی برنامه‌ریزی مجموعه‌ای از رویدادهای جمع‌اندیشی با موضوع محاسبات شناختی برای نیمه دوم سال 98، سومین رویداد را در تاریخ ششم آذر و با محوریت حوزه سلامت برگزار می‌کند.


از دوران بسیار دور حوزه سلامت یکی از حوزهای محوری و همواره مورد توجه دانشمندان، محققین و نوآوران حوزه فناوری در رفع نیازهای این بخش و ارتقای سطح سلامت انسانها بوده است.

بسیاری از فناوریها توانستهاند با پرداختن به این حوزه نقش بسیار زیادی در توسعه توانمندیهای انسان در رفع معضلات و مشکلات بهداشت و سلامت، شناخت و رفع بسیاری از عوامل بیماریها داشته باشند و به جرات میتوان مدعی شد در این رابطه فناوری اطلاعات از جایگاه ویژهای برخوردار است.

در سومین جلسه از سلسله نشستهای جمعاندیشی محاسبات شناختی، به سراغ این بخش جذاب خواهیم رفت و به بحث در خصوص تاثیرگذاری هوش مصنوعی و محاسبات شناختی در حوزه سلامت خواهیم پرداخت.

جناب آقای مهندس محمود جراحی، از صاحبنظران و مدیران با سابقه حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات که چندین سال است بخشی از فعالیتهای خود را به حوزه سلامت اختصاص داده در خصوص اقتصاد سلامت و نقش فناوری در بخش سلامت با ما سخن خواهند گفت.

مهمان دیگر جمعاندیشی سوم ما، دکتر سید مهدی خلیق رضوی، پژوهشگر ارشد پژوهشگاه رویان و از مدیران عالی شرکت cognitivity لندن هستند که این شرکت موفق شده در زمینه تشخیص زودهنگام بیماری آلزایمر، اپلیکیشنی به بازار ارائه دهد. جناب آقای دکتر خلیق از تجربههای ارزشمند آکادمیک خود در دانشگاه MIT و تجربیات عملیاتی سالها حضور در حوزه محاسبات شناختی مواردی را مطرح خواهند کرد.

وعده ما چهارشنبه ششم آذرماه در مرکز نوآوری گروه فن‌آوران هوشمند بهسازان فردا (پل‌وینو)

جهت ثبتنام به لینکهای زیر مراجعه فرمایید:


ثبت نام در رویداد جمع‌اندیشی محاسبات شناختی (لینک ۱)


ثبت نام در رویداد جمع‌اندیشی محاسبات شناختی (لینک ۲)

 


 
 

نظر دهید

* نام شما
* ایمیل شما
* نظر شما
تمامی حقوق مربوط به طراحی و توسعه وب سایت محفوظ می باشد Polwinno.ir
X

جستجوی سریع محتوای تخصصی پل‌وینو


v