اخبار و رویدادها و فراخوان‌های بخش رویداد

وبلاگ پل‌وینو
23 تیر 1398 0

حضور پل‌وینو در رویداد الکام ترندز الکامپ 2019

علاقمندان به فناوری‌های نوین مالی و بانکی می‌توانند با حضور در غرفه مرکز نوآوری پل‌وینو، در جریان آخرین محصولات، دستاوردها و راه‌کارهای صنعت مالی و بانکی با تمرکز بر فناوری‌های نوظهور بلاکچین و فین‌تک قرار گیرند.


سازمان نظام صنفی رایانهای کشور با هدف ترویج و توسعه بازار محصولات مبتنی بر فناوریهای نوظهور، امکان حضور شرکتهای دارای محصولات نوآورانه، کارشناسان و مشاوران دارای تخصص، سابقه و تجربه عملیاتی و اجرایی را در بیست و پنجمین نمایشگاه الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک (الکامپ) در قالب رویداد الکام ترندز فراهم کرده است. بر این اساس فعالان این حوزه از 27 تا 30 تیر 1398 در سالن 6 (سالن اختصاصی الکام ترندز) حضور مییابند تا آخرین دستاوردهای پژوهشی و نوآورانه خود را به نمایش بگذارند.

مرکز نوآوری پل­وینو، بهعنوان هسته مرکزی شکلگیری و توسعه پایدار فعالیتهای نوآورانه در گروه فنآوران هوشمند بهسازان فردا (هلدینگ فناوری اطلاعات بانک ملت) از سال 1397 فعالیت خود را آغاز نموده است. پلوینو نیز  با حضور در رویداد الکام ترندز الکامپ 2019، آخرین دستاوردها و محصولات خود را در صنعت مالی و بانکداری در دو محور اصلی بلاکچین و رمز ارزها و  فینتک ارائه خواهد داد.

مرکز نوآوری پل‌وینو، با افتخار میزبان حضور گرم بازدیدکنندگان گرانقدر در رویداد الکام ترندز بیست و پنجمین نمایشگاه بینالمللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک (الکامپ 2019) خواهد بود.

از علاقمندان فناوری­های نوین مالی و بانکی دعوت میکنیم با بازدید از غرفه مرکز نوآوری پلوینو، در جریان آخرین محصولات، دستاوردها و راهکارهای صنعت مالی و بانکی با تمرکز بر فناوریهای نوظهور بلاکچین و فینتک قرار گیرند. 

 

وعده دیدار ما: 27 تا 30 تیر 1398، محل دائمی نمایشگاههای بینالمللی تهران، سالن 6 - غرفههای 1457 و 1458


 

نظر دهید

* نام شما
* ایمیل شما
* نظر شما
تمامی حقوق مربوط به طراحی و توسعه وب سایت محفوظ می باشد Polwinno.ir
X

جستجوی سریع محتوای تخصصی پل‌وینو


v