اخبار و رویدادها و فراخوان‌های بخش نوآوری

وبلاگ پل‌وینو
۱۰ بهمن ۱۳۹۷ 0

ظهور کریپتینو در گروه فن‌آوران هوشمند بهسازان فردا

کریپتینو یک درگاه پرداخت مبتنی بر ارزهای دیجیتال است که در مرکز نوآوری گروه بهسازان فردا "پل‌وینو" و با همکاری و مشارکت بخش خصوصی، طراحی و پیاده‌سازی شده است.



طرح نوآورانه درگاه پرداخت مبتنی بر ارزهای دیجیتال در مرکز نوآوری گروه بهسازان فردا  "پل‌وینو" و با همکاری و مشارکت بخش خصوصی شکل گرفت و منجر به طراحی و پیادهسازی کریپتینو شد.




‎یکی از مهمترین کاربردهای رمزارزها، ایجاد امکان پرداخت با کارمزد پایین و سرعت زیاد است. در حالت کلی نقش کریپتینو ایجاد صورتحساب، پیگیری پرداخت آن، تایید پرداخت و در نهایت تبدیل رمزارز به ریال و واریز به حساب ریالی پذیرنده خواهد بود.
با توجه به نیازهای عمومی کشور در سهولت استفاده از رمزارزها، کاهش هزینههای تراکنش و رفع برخی محدودیتها؛ این طرح از اوایل سال 1396 در دستور کار مرکز نوآوری پل‌وینو قرار گرفت و پس از طی مراحل مطالعاتی کار، تولید و تست عملیاتی آن انجام شده است. کریپتینو بر اساس قوانین و مقررات و پس از اخذ مجوزهای لازم میتواند مورد بهرهبهرداری قرار گیرد.

گروه فنآوران هوشمند بهسازان فردا، در تاریخ ۱۰/  ۱۱/  ۱۳۹۷ و در هشتمین همایش بانکداری الکترونیک و نظامهای پرداخت، از رمزارز کریپتینو رونمایی کرد.

 

  

نظر دهید

* نام شما
* ایمیل شما
* نظر شما
تمامی حقوق مربوط به طراحی و توسعه وب سایت محفوظ می باشد Polwinno.ir
X

جستجوی سریع محتوای تخصصی پل‌وینو


v