هوش مصنوعی - 6 راهی که چت‌بات‌های هوشمند منجر به تحول در صنایع بانکداری می‌شوند

6 راهی که چت‌بات‌های هوشمند منجر به تحول در صنایع بانکداری می‌شوند


تحقیقات موسسه اکسنچر نشان داده 7% شهروندان کانادیی و 11% شهروندان امریکایی سالانه بانک خود را عوض میکنند.

در راستای ساخت آینده‌ای مستحکم برای پاسخدهی به نیازهای بهشدت در حال تغییر مشتریان در چارچوب فضای دیجیتال، بانکها و موسسات مالی در حال سرمایهگذاری زیاد در بخش چتباتها جهت ایجاد تعاملات شبه انسانی با مشتریان خود هستند تا خدمت مناسب را در زمان مناسب به افراد مورد نظر از طریق کانالهای ارتباطی خود ارائه دهند.

تمامی این تلاشها در راستای درگیر کردن تمامی ذینفعان اعم از مدیران ارشد مالی، مدیران ارشد تجربه مشتریان و کاربران نهایی در ارائه خدمات بانکداری صورت میگیرد.

با استفاده از ظرفیتهای بالقوه ایجاد تعامل با مشتریان بهوسیله چتباتهای هوشمند، بانک‌ها قادرند:

  • پاسخدهی خودکار، خودکارسازی نیازهای مشتریان و جمعآوری اطلاعات مهم و اساسی کاربران را جهت محافظت از آنها در قبال موارد سوءاستفاده و تاثیرگذاری بالقوه روی مشتریان بانکشان انجام دهند
  • محتوای مورد نظر را به مشتریانشان ارائه کنند و به تجزیه و تحلیل میزان تعاملات مشتری بپردازند
  • با راهبری متدولوژی اختصاصیسازیشده سازمان، ایجاد درآمدهای اساسی و تسهیل بازگشت سرمایه را رقم بزنند.

 

منابع:

https://chatbotslife.com/infographic-6-ways-ai-chatbot-can-transform-banking-industry-8c7b71ae172b

https://www.gartner.com/imagesrv/summits/docs/na/customer-360/C360_2011_brochure_FINAL.pdf





دسته بندی : هوش مصنوعی
تاریخ ثبت : 1399/1/24
تعداد نمایش : 987

نظر دهید

* نام شما
* ایمیل شما
* نظر شما
تمامی حقوق مربوط به طراحی و توسعه وب سایت محفوظ می باشد Polwinno.ir
X

جستجوی سریع محتوای تخصصی پل‌وینو


v